Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- aktywny udział w rozwoju usług świadczonych przez spółkę Ser4b.
- przygotowywanie ofert oraz umów serwisowych i hostingowych,
- administracja i bieżące utrzymanie umów serwisowych i hostingowych,
- kontakt z klientami – rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
Wymagania:
- wykształcenie informatyczne
- znajomość zagadnień IT
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność, terminowość, rzetelność, zdolność analitycznego myślenia i wnioskowania
- mile widziana znajomość języka angielskiego
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w branży informatycznej
- znajomość zagadnień ITIL
Oferujemy:
- odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- zdobywanie ciekawego doświadczenia a także możliwość wymiany doświadczeń
- atrakcyjny system premiowania w oparciu o pozyskane nowe projekty serwisu i hostingu systemów IT u nowych klientów.
Aplikacje (cv oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).